Pogoji uporabe

Pogoji uporabe poslovanja

Splošni pogoji spletnega nakupa na strani hapyday.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino hapyday.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje HAPY DAY, podjetje za trgovino, gostinstvo, uvoz in izvoz Ivanji grad, d.o.o., matična št.: 5432871000, davčna številka: SI 41053753, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa v fizični ali potovalni trgovini podjetja HAPY DAY d.o.o. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi v fizični in potovalni trgovini.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo v spletno trgovino hapyday.si pa postane član. Tako gost kot član (v nadaljevanju uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini. Uporabnik lahko registracijo za opravi prek spleta hapyday.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@hapyday.si. Uporabnik bo o spremembi elektronskega maila menjave obveščen prek elektronske pošte. V kolikor ste državljan drugih držav Evropske unije in brez slovenske kontaktne telefonske številke, vas prosimo, da nas za oddajo naročila kontaktirate na telefon 041 420 035 ali na email info@hapyday.si. In case you do not possess Slovenian citizenship, but you are a citizen of European Union without a Slovenian phone number, you can call our contact number +386 (0) 41 420 035 to assist you with your order processing or send us an e-mail: info@hapyday.si

Dostopnost informacij

Hapy Day se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije: (i) podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka), (ii) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), (iii) bistvene lastnosti in dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), (iv) pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave), (v) cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka, (vi) način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka, (vii) časovno veljavnost ponudbe, (viii) rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen), (ix) pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na spletnem gostovanju ponudnika Domovanje.com.

Načini plačila

Podjetje Hapy Day omogoča naslednje načine plačila ob nakupu preko spleta in dostave preko potujoče trgovine: (i) z gotovino ob prevzemu; (ii) z nakazilom na račun podjetja Hapy Day d.o.o. po ponudbi/predračunu; (iii) s plačilno oziroma kreditno kartico. Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@hapyday.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.

Izdaja računa

Pri prevzemu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu preko potujoče trgovine. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Ob posameznem artiklu je izpisana samo ena cena. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Končna teža izdelka lahko odstopa od naročene. Kupec plača le za dejansko težo dostavljenega izdelka. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo hapyday kupcu omogočil odstop od nakupa.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo oddano. Registiranemu uporabniku so na spletni strani hapyday.si dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Trgovina Hapy Day naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovina lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih trgovina nima na zalogi in so izključno vezano na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do trgovine za prevzem. Prek elektronske pošte ali telefonsko trgovina kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči in bomo artikel odstranili iz naročila in vrnili kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Podjetje Hapy Day ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih podjetje Hapy Day nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Hapy Day ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti. Trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje preko potujoče trgovine oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali telefonsko obvesti kupca. V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko objavljeno pod kontakti ali po e-mailu na naslov info@hapyday.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne potovalni trgovini. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva. Za posamezne artikle, ki so na voljo za nakup na prevzemnem mestu, izdaja računa na pravno osebo ni možna. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Spletna trgovina hapyday.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu;
  • z nakazilom na račun upravitelja po ponudbi/predračunu;
  • s plačilno oziroma kreditno kartico;
  • odloženo plačilo.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, ker prodajalec prodaja izdelke ki zaradi svoje narave niso primerna za vračilo, ker je izdelek hitro pokvarljiv in mu hitro izteče rok uporabe.

Dostava

Za dostavo naročila na območju Slovenije opravljamo sami preko potujoče trgovine. Prav tako se preko potujoče trgovine opravi plačilo naročila.

Stroški dostave

Tabela stroškov dostave in osebnega prevzema je odvisna od velikosti in teže naročila. O stroških dostave boste natančno seznanjeni v ali po procesu oddaje spletnega naročila. V primeru nakupa nad 45 € je dostava preko potujoče trgovine brezplačna na določenih območjih opredeljenih s poštnimi številkami v razdelku Omejitev dostave v Sloveniji na pošne številke.

Omejitev dostave v Sloveniji na pošne številke

Naročila dostavljamo na naslov, vnešen ob oddaji naročila ali na dogovorjen naslov, usklajen preko elektronske pošte ali telefonsko glede na pot potujoče trgovine. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega. Potujoča trgovina dostavlja znotraj delovnega časa in po predhodnem dogovoru s kupcem kot trgovino, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Potujoča trgovina bo dostavljala v okviru navedenih poštnih številk: 1000,5000, 5001, 5210, 5211, 5212, 5213, 5214, 5215, 5216, 5220, 5243, 5250, 5251, 5252, 5253, 5261, 5262, 5263, 5271, 5272, 5273, 5274, 5275, 5280, 5283, 5290, 5291, 5292, 5293, 5294, 5295, 5296, 5297, 6000, 6001, 6210, 6215, 6216, 6217, 6219, 6221, 6222, 6223, 6224, 6225, 6230, 6232, 6240, 6242, 6243, 6244, 6250, 6251, 6253, 6254, 6255, 6256, 6257, 6258, 6271, 6272, 6273, 6274, 6275, 6276, 6280, 6281, 6310, 6320, 6330, 6333
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu bo potujoča trgovina Hapy Day odstopila od naročila, zaradi hitro pokvarljivih izdelkov in se dogovorila s kupcem za ponovno dostavo ali preklic naročila.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Hapy Day se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete na strani Varstvo osebnih podatkov. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Trgovina bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Omejitev odgovornosti

Podjetje Hapy Day se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Podjetje Hapy Day ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Podjetje Hapy Day spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na objavljeno kontaktno številko (stran kontaki) ali po elektronski pošti na info@hapyday.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@hapyday.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Hapy Day se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje Hapy Day prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Skladno z zakonskimi normativi podjetje Hapy Day d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Pogoji veljajo od 1. januarja 2021.